Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Det här event har passerat.

Välkomna på Cleantech Östergötlands årsmöte 2017!

19 april kl. 16:00 - 19:00

Hur kan Cleantech Östergötland bidra till ditt företags verksamhet?

Cleantech Östergötland har i nuvarande form bedrivit verksamhet i ca två år med fokus på påverkansarbete, kännedomsarbete och specifika aktiviteter för att öka affärsnyttan för medlemsföretagen. Vi ser att det finns möjligheter att utveckla verksamheten genom att fokusera på specifika frågor som är i fokus för er medlemsföretag. Dessa kan vara relaterade till branschen, t.ex. återvunna material, återvinning och avfall, transportlösningar och fordonsbränsle, energi, minskad användning av kemikalier. Det kan också handla om specifika frågor eller kundsegment, t.ex. offentlig upphandling, kunder inom fastighetsbranschen, exportmöjligheter etc. Vi vill nyttja årsmötet till att få er feedback på hur CTÖ kan bidra inom en specifik bransch eller fråga. Vi kommer att dela in deltagarna i grupper som speglar intresseområden och ägna en del av årsmötet till brainstorming för att ta fram några förslag på aktiviteter CTÖ borde ta sig an för att bättre bidra till just er verksamhet. Vilken typ av fråga / bransch vill du diskutera? Hör av er till Malin Forsgren!

Vi bjuder på något lättare att äta och dricka.

Plats: Kammarforum Norrköping

Utöver den formella dagordningen kommer vi att berätta lite kort om hur förutsättningarna för CTÖs arbete ser ut framöver med nya former av finansiering. Huvuddelen av mötet kommer att ägnas åt gruppdiskussioner runt ovanstående teman.

Anmäl ert deltagande på årsmötet via mail till malin.forsgren@cleantechostergotland.se

Alla Cleantech Östergötlands medlemsföretag önskas varmt välkomna den 19 april!

Datum:
19 april